Odzyskanie dostępu do usługi bankowości elektronicznej
Login użytkownika
Dane użytkownika
Hasło dostępu
Obrazek bezpieczeństwa
Potwierdzenie
Podano błędne dane identyfikacyjne

Spróbuj prowadzić dane jeszcze raz. W przypadku problemów prosimy o kontakt z operatorem Tele-Kasa pod jednym z numerów telefonu: 801 800 100 lub (58) 782 95 00 (opłata zgodna z taryfą operatora).

W celu odzyskania hasła lub odblokowania dostępu do usługi bankowości elektronicznej przygotuj swój login i dokument tożsamości, a następnie skontaktuj się z Operatorem Tele-Kasa pod jednym z numerów telefonu: 801 800 100 lub (58) 782 95 00 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Podany login należy do podmiotu lub przedsiębiorstwa.

Podany numer login został zdezaktywowany. Prosimy o wprowadzenie indywidualnego numeru login użytkownika uprawnionego do korzystania z usługi Kasy.

Odblokowanie dostępu/odzyskanie hasła do usługi bankowości elektronicznej poprzez stronę internetową jest niemożliwe. W celu odblokowania dostępu/odzyskania hasła, uprzejmie prosimy o kontakt z Operatorem Tele-Kasa pod jednym z numerów telefonu: 801 800 100 lub (58) 782 95 00 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Nie możesz odblokować dostępu do usługi bankowości elektronicznej

Nie możesz odblokować dostępu do usługi bankowości elektronicznej. Szczegółowych informacji uzyskasz kontaktując się z Operatorem Tele-Kasa pod jednym z numerów telefonu: 801 800 100 lub (58) 782 95 00 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Nie aktywowałeś jeszcze dostępu do usługi bankowości elektronicznej. Skorzystaj z opcji Aktywuj dostęp.

Odblokuj metodę autoryzacji na Jednorazowe Hasła SMS. W tym celu skontaktuj się z infolinią pod numerami 801 800 100 lub (58) 782 95 00.

Zmień metodę autoryzacji na Jednorazowe Hasła SMS. W tym celu skontaktuj się z infolinią pod numerami 801 800 100 lub (58) 782 95 00.

Wskaż numer telefonu komórkowego do obsługi bankowości elektronicznej. W tym celu skontaktuj się z infolinią pod nr telefonu 801 800 100 lub (58) 782 95 00. (koszt wg taryfy operatora) lub placówką Kasy.

Podano błędne dane identyfikacyjne

Spróbuj prowadzić dane jeszcze raz. W przypadku problemów prosimy o kontakt z operatorem Tele-Kasa pod jednym z numerów telefonu: 801 800 100 lub (58) 782 95 00 (opłata zgodna z taryfą operatora).

W celu odzyskania hasła lub odblokowania dostępu do usługi bankowości elektronicznej przygotuj swój login i dokument tożsamości, a następnie skontaktuj się z Operatorem Tele-Kasa pod jednym z numerów telefonu: 801 800 100 lub (58) 782 95 00 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Odblokowanie dostępu/odzyskanie hasła do usługi bankowości elektronicznej poprzez stronę internetową jest niemożliwe. W celu odblokowania dostępu/odzyskania hasła, uprzejmie prosimy o kontakt z Operatorem Tele-Kasa pod jednym z numerów telefonu: 801 800 100 lub (58) 782 95 00 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Nie możesz odblokować dostępu do usługi bankowości elektronicznej

Nie możesz odblokować dostępu do usługi bankowości elektronicznej. Szczegółowych informacji uzyskasz kontaktując się z Operatorem Tele-Kasa pod jednym z numerów telefonu: 801 800 100 lub (58) 782 95 00 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Nie aktywowałeś jeszcze dostępu do usługi bankowości elektronicznej. Skorzystaj z opcji Aktywuj dostęp.

Odblokuj metodę autoryzacji na Jednorazowe Hasła SMS. W tym celu skontaktuj się z infolinią pod numerami 801 800 100 lub (58) 782 95 00.

Zmień metodę autoryzacji na Jednorazowe Hasła SMS. W tym celu skontaktuj się z infolinią pod numerami 801 800 100 lub (58) 782 95 00.

Wskaż numer telefonu komórkowego do obsługi bankowości elektronicznej. W tym celu skontaktuj się z infolinią pod nr telefonu 801 800 100 lub (58) 782 95 00. (koszt wg taryfy operatora) lub placówką Kasy.

Podany login należy do podmiotu lub przedsiębiorstwa.

Podany numer login został zdezaktywowany. Prosimy o wprowadzenie indywidualnego numeru login użytkownika uprawnionego do korzystania z usługi Kasy.

Przypominamy, że bezpieczne hasło powinno składać się z maksymalnie 25 znaków, małych i wielkich liter, co najmniej jednej cyfry oraz znaku specjalnego. Pamiętaj, żeby nie zapisywał haseł w przeglądarce internetowej.
Twój obecny obrazek bezpieczeństwa:
Wybierz obrazek, który będzie wyświetlany podczas logowania do bankowości elektronicznej:
Zlecenie wymagać będzie autoryzacji jednorazowym hasłem SMS.
Koszt SMS-a wynosi: {cost} {currency}.
Podano błędne dane identyfikacyjne

Spróbuj prowadzić dane jeszcze raz. W przypadku problemów prosimy o kontakt z operatorem Tele-Kasa pod jednym z numerów telefonu: 801 800 100 lub (58) 782 95 00 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Nie udało się zrealizować dyspozycji.

W celu odzyskania hasła lub odblokowania dostępu do usługi bankowości elektronicznej przygotuj swój login i dokument tożsamości, a następnie skontaktuj się z Operatorem Tele-Kasa pod jednym z numerów telefonu: 801 800 100 lub (58) 782 95 00 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Odblokuj metodę autoryzacji na Jednorazowe Hasła SMS. W tym celu skontaktuj się z infolinią pod numerami 801 800 100 lub (58) 782 95 00.

Zmień metodę autoryzacji na Jednorazowe Hasła SMS. W tym celu skontaktuj się z infolinią pod numerami 801 800 100 lub (58) 782 95 00.

Wskaż numer telefonu komórkowego do obsługi bankowości elektronicznej. W tym celu skontaktuj się z infolinią pod nr telefonu 801 800 100 lub (58) 782 95 00. (koszt wg taryfy operatora) lub placówką Kasy.

Twój obecny obrazek bezpieczeństwa:
Pamiętaj, aby zweryfikować poprawność danych otrzymanych w SMS.
Twoje hasło dostępu do usługi bankowości elektronicznej zostało zmienione

Możesz teraz logować się do Serwisu internetowego przy pomocy ustalonego hasła. Podczas każdego logowania zwracaj uwagę, czy obrazek prezentowany na ekranie logowania jest zgodny z wybranym przez Ciebie obrazkiem bezpieczeństwa.

Podane dane nie są poprawne. Spróbuj wpisać je jeszcze raz. W razie problemów prosimy o kontakt z infolinią 801 800 100 lub (58) 782 95 00.